Reflexión sobre o Centro de Formación Padre Piquer (aulas cooperativas)
Por
medio do traballo con dous ámbitos fundamentais (o socio-lingüístico e o
científico-tecnolóxico), os alumnos (arredor de 60) e os tres (ou máis)
docentes que os acompañan traballan conxuntamente nunha mesma aula a partir
dunha aprendizaxe baseada en problemas e do emprego das TIC para a resolución
de cada pequena tarefa que deban realizar. Dúas das principais vantaxes
derivadas da colaboración entre docentes e discentes son: a transmisión e integración
dos valores e principios de inclusión e a promoción dunha aprendizaxe
individualizada acorde ao ritmo de traballo de cada alumno/a.
Aínda que de primeiras poida parecer un proxecto un tanto
ambicioso, está comprobado que, tal e como acontece neste centro de Madrid,
pode dar bo resultado (tanto na área das linguas como na área das ciencias)
sempre e cando os docentes implicados estean coordinados entre eles e saiban adecuar
os contidos e mailas tarefas propostas aos intereses, capacidades e necesidades
do alumnado.
Comments
Post a Comment